ΠΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥΣ

Υπάρχει κάτι συναισθηματικό, όταν πρόκειται για την αγορά αυτοκινήτων. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι διαφημιστικές εταιρείες το γνωρίζουν.

Ρίξτε μια ματιά στις τηλεοπτικές διαφημίσεις που παράγουν και μετά από λίγο θα δείτε το μοτίβο.

Ελευθερία, την πολυτέλεια, την εμπειρία, δροσιά, και άλλες συναισθηματικές κουμπιά συνεχώς πατημένα για να ενεργοποιηθείτε. Η λογική πλευρά του εγκεφάλου σας και να συλλάβει τη φαντασία και την προσοχή σας.

Αλλά γιατί συμβαίνει αυτό;

Λοιπόν η απάντηση είναι πολύ απλή, όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να κάνουν αρκετά καλά την δουλεία τους αυτές τις μέρες. Μπορούν να σας μεταφέρουν από το σημείο Α στο σημείο Β με ταχύτητα την ασφάλεια και την άνεση. Απλά δεν υπάρχουν κακά αυτοκίνητα.

Πώς μπορείτε να ανταγωνιστείτε σε ένα τέτοιο επίπεδο, όταν όλες οι βασικές ανάγκες ικανοποιούνται και ελέγχουν όλα τα βασικά πλαίσια;

Η απάντηση είναι συναίσθημα και χαρακτήρα.

Αφήστε με να σας εξηγήσω

Ας φέρουμε την συζήτηση στους φωτογράφους. Οι περισσότεροι φωτογράφοι αυτές τις μέρες είναι σε θέση να παραδώσουν μια καλή ή αξιοπρεπή σωστή δουλειά. Ναι, μπορείτε να διαφωνείτε για το καλλιτεχνικό όραμα και την εκτέλεση, αλλά αυτά είναι πράγματα που σχεδόν μόνο οι φωτογράφοι προσέχουν, και όχι οι περισσότεροι πελάτες.

Πως όμως ένας πελάτης επιλέγει έναν συγκεκριμένο φωτογράφο από τους υπόλοιπους, όταν όλοι μπορούν να παραδώσουν μια καλή δουλειά;

Το πρώτο κριτήριο είναι πιθανώς η τιμή. Αν κάθε φωτογράφος είναι προσφέρει παρόμοια καλό αποτέλεσμα, η δουλειά πάει σε αυτόν που θα δώσει την φθηνότερη τιμή σωστά;  Σωστά. Έτσι, μπορείτε να σκεφτείτε ότι η λύση της έκπτωσης ή της χαμηλής τιμής ως όπλο διαφήμισης είναι η σωστή επιλογή. Μπορείτε να βγείτε μπροστά από τους ανταγωνιστές σας και να πάρετε τη δουλειά. Απλό.

Αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα. Βλέπετε, πάντα υπάρχει κάποιος αρκετά πρόθυμος να προσφέρει τις υπηρεσίες του ακόμα φθηνότερα. Και σύντομα θα βρείτε τον εαυτό σας κλειδωμένο σε μία πολύ δύσκολη θέση. Θα δείτε πως σύντομα η λύση της μέιωσης της τιμής δεν είναι πλέον αποδοτική, ή ακόμα χειρότερα θα γίνετε γνωστός στην αγορά ως «ο φθηνός φωτογράφος», που καθιστά δύσκολο το να αυξήσετε τις τιμές μελλοντικα ή να βρείτε ποιοτικότερους πελάτες που πληρώνουν περισσότερα παο το μέσο όρο.

Πηγαίνοντας σε έναν πόλεμο τιμών είναι σαν να αγωνίζεστε σε μια μαύρη τρύπα: μπορείτε να καθυστερήσετε λίγο το αναπόφευκτο, αλλά τη στιγμή που θα διασχίσετε ένα ορισμένο χρονικό και τιμολογιακό σημείο δεν θα υπάρχει επιστροφή. Θα παγιδευτείτε στη λήθη.

Έτσι, αν οι  χαμηλές τιμές δεν είναι η λύση τότε τι πρέπει να κάνετε;

Πιστεύω ότι η απάντηση είναι στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και στην βιομηχανία τηλεφώνων.

Το συναίσθημα οδηγεί και κατευθύνει τις επιλογές των πελατών σας

Το συναίσθημα είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία επιλογής αποφάσεων. Σκεφτείτε για ένα δευτερόλεπτο: έχετε να επιλέξετε μεταξύ δύο τηλεφώνων. Και τα δύο θα τρέξουν τις εφαρμογές σας μια χαρά, και οι δύο θα κάνουν τα άριστα τηλεφωνήματα και οι δύο θα λάβουν μεγάλες εικόνες. Ένας από αυτά είναι κι ένα παλιό μοντέλο δύο χρόνια και το άλλο είναι ένα νέο με μεταλλικό σχεδιασμό, λεπτή χειροτεχνία και μοναδική εμφάνιση. Αν και οι δύο έχουν το ίδιο κόστος ποιο θα επιλέγατε;

Επίσης, αν το νέο τηλέφωνο ήταν πιο ακριβό, αλλά φαινόταν πιο μοντέρνο και μόνο 10 άνθρωποι στον πλανήτη θα μπορούσαν να το έχουν (πράγμα που σημαίνει ότι με ακριβώς την ιδιοκτησία ενός από αυτού  που θα αναβαθμίσει το στάτους σας) ποιο θα επιλέγατε αν τα δύο τηλέφωνα ήταν εντός της οικονομικής σας δυνατότητας;

Η εικασία μου είναι ότι θα επιλέγατε το δεύτερο. Διότι θα σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα και θα σας κάνουν να νιώσετε μοναδικά. Από εκείνο το σημείο και όπως μπορείτε να δείτε την επιλογή σας να μην βασίζεται στην πρακτική ανάγκη, αλλά στο συναισθηματικό παράγοντα.

Ας επιστρέψουμε στον κόσμο της φωτογραφίας.

Πώς νομίζετε ότι οι περισσότεροι θα επιλέξουν φωτογράφο για τον γάμο τους;

Η εμπειρία μου μου λέει ότι οι πελάτες κατηγοριοποιούνται σε 2 κατηγορίες

  • Οι πελάτες που ψάχνουν για την καλύτερη τιμή
  • Οι πελάτες που ψάχνουν να ικανοποιήσουν τις συναισθηματικές ανάγκες τους

Τιμή

Η τιμή είναι εύκολο να κατανοηθεί και να χρησιμοποιηθεί. Δεδομένου ότι ο καθένας μπορεί να προσφέρει αποδεκτά αποτελέσματα, ένα μέρος των πελατών θα ψάξει για τον φθηνότερο. Αλλά, όπως είπα και πριν, αυτό είναι ένα παιχνίδι με ένα προκαθορισμένο τέλος.

Συναισθηματικές ανάγκες

Ένα μικρότερο τμήμα των πελατών ψάχνει για έναν φωτογράφο που μπορεί να προσφέρει εξαιρετική δουλειά, αλλά επίσης μπορεί να ικανοποιήσει τις συναισθηματικές τους ανάγκες. Για παράδειγμα ψάχνουν φωτογράφους

  • Που μπορούν να είναι ευχάριστοι και διασκεδαστικοί στη συνεργασία
  • Που μπορούν να παραδώσουν συναισθηματική εργασία
  • Που δραστηριοποιούνται σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (προβάλλουν μια πάντα απασχολημένη εικόνα προς τα έξω)
  • Που θα κάνουν το παραπάνω βήμα για να παραδώσουν περισσότερα
  • Που έχουν ένα διαφορετικό φωτογραφικό έργο με ένα ισχυρό προσωπικό στυλ
  • Που μπορουν με βεβαιότητα να αποτυπώσουν την πιο σημαντική μέρα της ζωής του ζευγαριού
  • Που θα φέρουν νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες για την Φωτογράφιση
  • Που εχουν μεγάλο κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (προβολή της εικόνας της δημοτικότητας και τη φήμη που τους αξίζουν. Αν και αυτό μπορεί να συζητηθεί, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.)

Αυτοί οι πελάτες όταν βρουν κάποιον που θα τους ικανοποιήσει συναισθηματικά, βλέπουν την τιμή ως δευτερεύον στοιχείο. Και δεδομένου ότι οι πελάτες αυτοί είναι ικανοί και πρόθυμοι να πληρώσουν την κατάλληλη αμοιβή, καταλαβαίνετε ότι αυτό είναι το τμήμα που θα πρέπει να επικεντρωθούμε και να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε.

Γιατί; Γιατί στο τέλος δεν θέλετε πολλά οικονομικά project,  που θα σας κουράσουν αναπόφευκτα και να σκοτώσουν τη δημιουργικότητά σας.

Αυτό που θέλετε είναι λιγότερους, αλλά στοχευμένους πελάτες που θα εκτιμήσουν αυτό που κάνετε, θα σας επιτρέψουν να δημιουργήσετε αξιόλογο έργο, θα εμπιστευθουν τη δημιουργικότητά σας και θα πληρώσουν τελικά για αυτό με ευχαρίστηση.

Αλλά πώς μπορείτε να βρείτε αυτούς τους πελάτες;  Πώς γίνεται να  εμφανίζεστε μπροστά τους, όταν σας ψάχνουν;  Και πώς μπορείτε να τους στοχεύσετε;

Περισσότερα για αυτό πολύ σύντομα.

Μείνετε συντονισμένοι.

Φιλικά

Stratos Agiani

5 Ψήφοι!
0

Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε το περιεχόμενο;

+ = Verify Human or Spambot ?

0 ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ "ΠΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥΣ"

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Η CraftiusPRO είναι η πρώτη online φωτογραφική ακαδημία που προσφέρει αποκλειστικά μαθήματα για Photoshop / Lightroom και φωτογραφία, τόσο για ερασιτέχνες όσο και για επαγγελματίες.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

CraftiusPRO

Γενική Επικοινωνία
info [@] craftiuspro.gr

Τμημα υποστήριξης
helpdesk [@] craftiuspro.gr

Τμημα πωλήσεων
sales [@] craftiuspro.gr

ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΣΤΗΝ VIP ΛΙΣΤΑ

Κανε εγγραφή στην ενημερωτική μας λίστα για εβδομαδιαίες αποκλειστικές προσφορέ και μαθήματα Photoshop, Lightroom και Φωτογραφίας! Επιπλέον με την εγγραφή σου πάρε ΔΩΡΕΑΝ τον οδηγό μας για Sharp φωτογραφίες με απίστευτη λεπτομέρεια!

Εγγραφή


Υποστηρίζουμε ασφαλείς συναλλαγές και δόσεις μέσα από την Τράπεζα Πειραιώς

top
Υλοποίηση Lightform Visual Communication (c) 2006 - 2015