ΝΕΟΙ ΤΥΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΣΤΟ FACEBOOK: TIPS ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ

Το Facebook πρόσφατα έβγαλε στον αέρα 3 νέους τρόπους διαφήμισης, ή πιο σωστά τρεις νέους τύπους διαφημίσεων:

  • Τη διαφήμιση με Carousel φωτογραφιών
  • Τη διαφήμιση με video
  • Τη διαφήμιση με δυνατότητα opt-in ( φόρμα καταχώρισης )

Σε αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε στον πρώτο τύπο διαφήμισης και πώς αυτός μπορεί να σε βοηθήσει στο να προβάλεις την δουλειά σου / υπηρεσίες σου στο Facebook σαν επαγγελματίας φωτογράφος.

Η κατάσταση μέχρι πρόσφατα

Μέχρι πριν λίγο καιρό, αν κάποιος ήθελε να προωθήσει τη δουλειά του μέσα απο μία πληρωμένη καταχώριση, θα έπρεπε να δημιουργήσει μία σειρά δημοσιεύσεων – καταχωρίσεων, όπου σε κάθε μία από αύτές “χωρούσε” μόνο μία φωτογραφία.

Έτσι, πολλές φορές χάναμε χρόνο στο να επιλέξουμε την κατάλληλη φωτογραφία, ή σε άλλες περιπτώσεις μπορούσαμε να προωθήσουμε μία μόνο υπηρεσία / καταχώριση.

Επιπλέον, υπήρχε το πρόβλημα του ότι με μία καταχώρηση που δέχεται μόνο μία φωτογραφία, δεν ήταν δυνατό να προβάλλουμε με επαρκή και πλήρες τρόπο το τί προσφέρουμε.

Φυσικά και μπορούσαμε να φτιάξουμε μία καταχώριση ανά υπηρεσία, αλλά αν θέλαμε να προωθήσουμε πχ την υπηρεσία φωτογραφίας γάμου μέσα από 3-4 διαφορετικές φωτογραφίες που ξέραμε ότι θα τραβούσαν την προσοχή, θα έπρεπε να φτιάξουμε αντίστοιχο αριθμό καταχωρίσεων, κάτι χρονοβόρο και ημιτελές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ FACEBOOK

 

Οι νέες δυνατότητες

Πλέον στην καταχώριση τύπου Carousel, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε από 3 έως και 5 διαφορετικές φωτογραφίες στην ιδια καταχώριση, κάτι που μας λύνει τα χέρια και μας δίνει τρομερή ευελιξία, μιας και κάθε εικόνα μπορεί να έχει το ίδιο ή διαφορετικό Link!

Ας δούμε μερικά πρακτικά παραδείγματα

Φωτογράφιση Γάμου και Βάπτισης στην ίδια καταχώριση

Σε περίπτωση που θέλετε να διαφημίσετε 2 διαφορετικές υπηρεσίες, μπορείτε να το κάνετε με μία καταχώριση. Αφιερώνετε τη μία εικόνα σε φωτογραφία γάμου και την επόμενη σε φωτογραφία βάπτισης. Έτσι, σε κάθε φωτογραφία μπορείτε να βάλετε ένα διαφορετικό και ιδιαίτερα στοχευμένο μήνυμα. Επιπλέον, με κλικ σε κάθε φωτογραφία ο επισκέπτης να πηγαίνει στον διαδικτυακό σας τόπο απευθείας στο Portfolio γάμου ή βάπτισης, χωρίς να χάνει χρόνο ή να μπερδεύεται!

Ακόμα καλύτερα, μπορείτε να φτιάξετε μία σελίδα – landing page – για υπηρεσίες γάμου και μία για βάπτισης, που θα ειναι δομημένες με τρόπο ούτως ώστε να δίνουν πληροφορίες και να ενισχύουν τις πιθανότητες επικοινωνίας με εσάς ( π.χ. κάθε σελίδα μπορεί να έχει μια ξεχωριστή φόρμα επικοινωνίας ) και να οδηγείτε εκεί τους επισκέπτες. Έτσι, έχοντας τους επισκέπτες  “στο δικό σας γήπεδο” , μπορείτε να δείξετε τη δουλειά σας με ιδιαίτερα στοχευμένο τρόπο, αλλά και να τους προτρέψετε να επικοινωνήσουν μαζί σας με ένα “δυνατό” call to action.

Προώθηση των 3 καλύτερων εργασιών σας

Αντί για πολλές υπηρεσίες, μπορείτε να ενισχύσετε την προβολή μίας υπηρεσίας με τον εξής τρόπο: μπορείτε σε μία καταχώριση carousel να βάλετε την πιο εντυπωσιακή φωτογραφία από 3 sessions και να δώσετε τη δυνατότητα στο χρήση που βλέπει τη διαφήμιση, να αποκτήσει άμεσα μία πολύ καλή εικόνα για εσάς, βλεποντας 3 φανταστικές φωτογραφίες από 3 διαφορετικά session.

Αν θέλετε να πάτε ενα βήμα παραπέρα, μπορείτε να βάλετε 2 φωτογραφίες απο  session στην Ελλάδα και 2 απο εξωτερικό, στοχεύοντας σε 2 κατηγορίες πελατών με μία καταχώριση.

Τέλος, σε κάθε φωτογραφία μπορείτε να βάλετε ενα link που θα οδηγεί απευθείας στο αντίστοιχο session, δίνοντας τη δυνατότητα στον υποψήφιο πελάτη να δει μία σειρά εκπληκτικών φωτογραφιών στο ύφος φωτογράφισης που τον ενδιαφέρει.

Βλέπετε λοιπόν ότι ο συγκεκριμένος τύπος καταχώρισης ειναι ιδιαίτερα ευέλικος και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πάρα πολλούς δημιουργικούς τρόπους για τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα.

Θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα να μάθω αν διαφημίζεστε στο Facebook, με ποιο τρόπο και αν θα χρησιμοποιήσετε το νέο τύπο καταχώρισης.

Αφήστε ένα σχόλιο από κάτω με την απάντηση σας ή στείλτε ένα email στο info [@] craftiuspro.gr

Θα χαρώ να δω τις ανταποκρίσεις σας.

Φιλικά

Stratos Agiani

 

Συνέχισε να μαθαίνεις

Σχόλια