PROTALK: ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΕ ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ

LRPRS001 - LIGHTROOM PRESETS CRAFTIUSPRO

Μάθε πως να προωθείς την δουλειά σου πρακτικά και αποτελεσματικά απο τώρα στο Facebook , με μικρό κόστος και χρονική επιβάρυνση, ώστε να ξεκινήσεις να κλείνεις project για την επόμενη season!

Αυτή ειναι η περίοδος όπου οι περισσότεροι επαγγελματίες φωτογράφοι γάμου και βάπτισης βλέπουν, επιλέγουν και επεξεργάζονται τις φωτογραφίες που θα παραδώσουν στους πελάτες τους. Λογικά το ίδιο κάνεις και εσύ.

Είναι λοιπόν η κατάλληλη ευκαιρία και στιγμή για να ξεκινήσεις ταυτόχρονα να προβάλλεις την δουλειά σου, και να ξεκινήσεις να κλείνεις δουλειές για την επόμενη season. Πως όμως μπορείς να το κάνεις αυτό, χωρίς να επιβαρύνεσαι επιπλέον χρονικά και οικονομικά αυτή την περίοδο που πρέπει να δουλέψεις σκληρά για να μπορέσεις να παραδώσεις και να μαζέψεις χρήματα;

Και τέλος πως μπορείς να εξασφαλίσεις ότι η προβολή σου θα έχει αποτελέσματα;

Απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα καθώς και πρακτικές συμβουλές και ένα mini πλάνο, θα δώσει ο Stratos Agiani, ο οποίος εκτός απο φωτογράφος είναι και ιδιοκτήτης της Lightform Digital Communication, ενός βραβευμένου agency με πάνω από 12 χρόνια εμπειρία στον κλάδο της διαφήμισης και της προβολής!

Παρακολούθησε λοιπόν το βίντεο και ξεκίνα άμεσα την αποτελεσματική προβολή σου, πρίν απο τον ανταγωνισμό!

Αν σου άρεσε το συγκεκριμένο μάθημα μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στo ΝΕΟ κανάλι μας στο Youtube καθώς και στην ενημερωτική μας λίστα,για να λάβεις τον δωρεάν οδηγό μας για super sharp φωτογραφίες, και επιπλέον να λαμβάνεις όλα τα νέα μαθήματα απευθείας στο email σου!

 

 

Συνέχισε να μαθαίνεις

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΠΩΣ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΒΟΗΘΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΟΥ

Οι περισσότεροι επαγγελματίες φωτογράφοι επενδύουν σε ένα βοηθό για καθαρά φωτογραφικούς λόγους ( σαν δεύτερο φωτογράφο ή σαν διαχειριστή εξοπλισμού ).Έτσι όμως χάνουν μια τεράστια…

ΠΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥΣ

Υπάρχει κάτι συναισθηματικό, όταν πρόκειται για την αγορά αυτοκινήτων. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι διαφημιστικές εταιρείες το γνωρίζουν. Ρίξτε μια ματιά στις τηλεοπτικές διαφημίσεις που…

Σχόλια