ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ INSTAGRAM ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ : ΜΕΡΟΣ 1

Ως φωτογράφος γνωρίζετε ήδη το Instagram.

Και πιθανότατα έχετε μια σχέση αγάπης ή μίσους με αυτό.

Παρόλα αυτά δεν πρέπει να το αγνοείτε διότι είναι ένα ιδιαίτερα δυνατό social network, ειδικά για φωτογράφους. Είτε μας αρέσει είτε όχι το Instagram είναι μια εξαιρετική φωτοκεντρική πλατφόρμα που είναι ιδανική για παρουσίαση του φωτογραφικού σας έργου σε ένα ενεργό παγκόσμιο κοινό. Αυτή την εβδομάδα θα ήθελα να σας δώσω μέσα από μια σειρά άρθρων μερικές πρακτικές συμβουλές για το πώς να χρησιμοποιήσετε το Instagram, προκειμένου να προβάλλετε το έργο σας, να δημιουργήσετε κοινό και να εκθέσετε την δουλειά σας σε περισσότερο κόσμο (από ιδιώτες έως εταιρείες )

Οπότε ας ξεκινήσουμε!

Instagram: Ενας ανεξάντλητος οπτικός ποταμός

To Instagram είναι ένα κοινωνικό μέσο δικτύωσης όπου οι φωτογραφίες είναι το κύριο μέσο επικοινωνίας, καθιστώντας το ιδανικό για φωτογράφους. Χρησιμοποιείται κυρίως για να βοηθήσει τους χρήστες να τραβήξουν φωτογραφίες με τα κινητά τους, να εφαρμόσουν φίλτρα και να τα μοιραστούν . Όμως, η εφαρμογή αυτή επιτρέπει επίσης να χρησιμοποιήσετε τις υπάρχουσες φωτογραφίες (που λαμβάνονται με το τηλέφωνό σας ή τα ηι DSLR σας) και να τα μοιραστείτε με ένα τεράστιο κοινό σε όλο τον κόσμο.

Εκατομμύρια χρήστες  χρησιμοποιούν καθημερινά την εφαρμογή ανεβάζοντας φωτογραφίες αλλά και σχολιάζοντας αυτές. Σχεδόν 40.000.000 (40 εκατομμύρια),  φωτογραφίες «ανεβαίνουν» ανά ημέρα και περίπου 60.000 σχόλια δημιουργούνται ανά λεπτό.

Άρα έχουμε να κάνουμε με ένα ιδιαίτερα ενεργό και δραστήριο κοινωνικό δίκτυο που περιστρέφεται γύρω από την φωτογραφία.

Έτσι για  τους φωτογράφους που θέλουν να προβάλλουν την δουλειά τους μέσω των κοινωνικών δικτύων, το Instagram δείχνει να αποτελεί ιδανική επιλογή. Παρόλα αυτά υπάρχουν μερικά μικρά ή μεγάλα προβλήματα που πρέπει να γνωρίζετε από την αρχή.

But fear not επειδή αυτή την εβδομάδα θα σας δείξω πώς να τα αντιμετωπίσετε.

Δεν είναι όλα καλά όσο δείχνουν στην InstaLand

Το Instagram είναι ένα ισχυρό κοινωνικό μέσο δικτύωσης, αλλά έρχεται με κάποιους  ( εξαιρετικά σημαντικούς ) περιορισμούς που πρέπει έξυπνα να ξεπεράσετε, αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε σαν επαγγελματίας.

Εδώ είναι τα πιο σημαντικά από αυτά:

Τετράγωνο σχήμα φωτογραφιών

Οι δημοσιευμένες φωτογραφίες μπορούν να είναι μόνο τετράγωνες. Κάτι που μπορεί να καταστρέψει τη σύνθεση και ισορροπία μίας φωτογραφίας που βγήκε με λόγο 4:3 ή 3:2
Update // Πλέον το Instagram δίνει την δινατότητα να ανεβαίνουν οι φωτογραφίες ακροπάριστες!

No Repost / share

Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος που επιτρέπει τους χρήστες  να μοιραστούν ή να κάνουν repost τη φωτογραφία σας μέσα από την εφαρμογή. Άρα ξεχνάμε τα native shares.

Μπορείτε να δημοσιεύσετε φωτογραφίες μόνο από την εφαρμογή του Instagram

Ναι, ΠΡΕΠΕΙ να κατεβάσετε την εφαρμογή στο τηλέφωνο σας / στο tablet σας και να ανεβάζετε τις φωτογραφίες σας από εκεί αποκλειστικά. Δεν υπάρχει καμία native εφαρμογή των Windows ή web uploader για αυτό τον σκοπό. Πρέπει-να-χρησιμοποιήσετε-την-εφαρμογή-για-να-ανεβάσετε-τις-φωτογραφίες-σας. Τέλος.

eric-almas-instagram                      Ο Erik Almas αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα επαγγελματία φωτογράφου που χρησιμοποιεί το Instagram
για την προώθηση της δουλειάς του. Προτείνω να τον ακολουθήσετε.

Επομένως, γιατί θα πρέπει να το χρησιμοποιούμε;

Η απάντηση είναι εύκολη. Ας δούμε τα πλεονεκτήματα για να σας βοηθήσουν να καταλάβετε καλύτερα γιατί πρέπει να συμμετέχετε.

Υπάρχουν όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις

National Geographic? Red Bull? Burberry? Audi? Luis Viton? Σκεφτείτε μια επιχείρηση και αυτή πιθανότατα να έχει παρουσία στο Instagram. Κάτι που μας φέρνει στο επόμενο πλεονέκτημα.

Μπορείτε εύκολα να επικοινωνήσετε μαζί τους

Ας πούμε ότι είστε σε μια εκδήλωση της Red Bull X Fighters  και πήρατε μερικά ενδιαφέροντα πλάνα. Θέλετε να τα στείλετε στη Red Bull για να παρουσιαστείτε; Κανένα πρόβλημα. Απλά χρησιμοποιήστε το επίσημο hashtag για τον αγώνα και θα δουν τόσο εσάς όσο και τις φωτογραφίες σας. Γιατί να μην προχωρήσετε παρακάτω και να στείλετε ένα μήνυμα στην εταιρεία; Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προσωπικό project και να το στείλετε εκεί, είτε με προσωπικό μήνυμα είτε με την χρήση των κατάλληλων hashtags ή mentions.

Πολλοί νέοι χρήστες γράφονται κάθε μέρα

Το «πολλοί» είναι το λιγότερο που μπορώ να πω για να μην με πείτε υπερβολικό. Κάθε δευτερόλεπτο νέοι χρήστες ανοίγουν λογαριασμό, μαθαίνουν την πλατφόρμα και αναζητούν / κοιτάζουν φωτογραφίες κάθε θεματολογίας.

eMarketer-US-Instagram-User-Estimates-by-Age-2013-2019-Mar2015Η αύξηση των χρηστών του Instagram από το 2013 μέχρι το 2019 (πρόβλεψη).

Απευθείας σύνδεση με το Facebook και το Twitter

Ναι δεν μπορείτε να μοιραστείτε μια φωτογραφία που υπάρχει ήδη στο Instagram, αλλά μπορείτε να δημοσιεύσετε τη φωτογραφία σας στο Instagram, το Facebook και το Twitter την ίδια στιγμή. Έτσι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα 3 social networks ταυτόχρονα, να εξοικονομήσετε χρόνο και να οδηγήσετε τους οπαδούς και τους ακόλουθους που έχετε ήδη στο Facebook ή στο Twitter, στο λογαριασμό σας στο Instagram, βοηθώντας τον έτσι να μεγαλώσει πολύ γρήγορα (εφ ‘όσον δημοσιεύετε ενδιαφέρον περιεχόμενο).

Υπάρχει πραγματική διάδραση

Δημοσιεύστε κάτι ενδιαφέρον και κάντε τη σωστή ερώτηση. Χρησιμοποιώντας σωστά τα hashtags μπορείτε να εκκινήσετε ένα ποτάμι διάδρασης με χρήστες από όλο τον κόσμο σε χρόνο μηδέν. Οι άνθρωποι είναι ενεργοί στο Instagram σε όλα τα επίπεδα, καθιστώντας την διάδραση με τους followers σας εύκολη.

Το Instagram έχει πολλές δυνατότητες  γι ‘αυτό θα πρέπει να είστε ήδη εκεί.

Στις επόμενες δημοσιεύσεις θα σας πω πώς να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά το Instagram, προκειμένου να δημιουργήσετε ένα κοινό εκεί, να προβάλλετε την δουλειά σας και να το χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Θα απαντήσω στις ερωτήσεις σας, οπότε φροντίστε να στέλετε τυχόν απορίες σας στο info [@] craftius.com ή να αφήσετε  ένα σχόλιο κάτω από το blog post έτσι ώστε να μπορώ να σας απαντήσω.

Για να μην χάσετε τα επόμενα άρθρα μπορείτε να κάνετε ΔΩΡΕΑΝ εγγραφή στην ενημερωτική μας λίστα.
[button url=”https://www.craftiuspro.gr/newsletter/” class=”other” bg=”#ff9b39″ hover_bg=”#f5b75f” size=”0px” color=”#ffffff” radius=”0px” width=”0px” height=”0px” target=”_blank”]Μπές στην ενημερωτική λίστα δωρεάν! [/button]

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά και παρακαλώ μοιραστείτε αυτό το άρθρο στα social media . Σημαίνει πολλά για εμένα!

Φιλικά

Στράτος Α.

Συνέχισε να μαθαίνεις

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΠΡΟΦΙΛ ΣΤΟ INSTAGRAM

Επιτέλους! Πλέον έχουμε την δυνατότητα να διαχειριζόμαστε πολλαπλά προφίλ στο Instagram μέσα από την ίδια εφαρμογή με εύκολο και απλό τρόπο. Τι σημαίνει όμως αυτό…

Σχόλια