• Με τι εξοπλισμό φωτογραφίζεις;

    Posted by Stratos Agiani on 10/12/2021 at 2:46 μμ

    Αγαπητά μέλη!

    Θα ήθελα να δώ με τι εξοπλισμό φωτογραφίζετε ( μηχανή φακούς φλας αξεσουάρ κλπ )!

    Ετσι και θα μας δώσετε ιδέες για νεο εξοπλισμό .

    Επιπλέον, αν θέλει κάποιος / κάποια μια γνώμη για ένα φακό ή μηχανή μπορεί να ρωτήσει τον ιδιοκτήττη!

    Πείτε μας με μια απάντηση σε αυτό το post.

    Κάνω εγώ την αρχή!

    • 2 x Sony 6300
    • Sony 18-105 f4
    • Sony 85mm f1.8
    • Sigma 30mm f1.4
    • Sony 10-18mm f4
    • Sony 16-50 f1.4
    • Sony 50mm f1.8

    Stratos Agiani replied 4 years, 3 μήνες πριν 12 Members · 27 Replies
  • 27 Replies
  • Στέφανος

    Μέλος
    11/12/2021 at 8:56 μμ

    Χαίρεται!

    Μιας και κάτοχος Sony και εγώ, θα παραθέσω τον εξόπλισμό μου..!

    Σώμα χρησιμοποιώ την a6600 και φακούς τον κιτ 18-135 f3.5-5.6 , τον 80άρη f1.8 της Sony και τον 30αρη f 1.4 της Sigma.

    Θεωρώ ότι ο επόμενος φακός μου θα είναι ο 18-55 f 2.8 της Sigma μιας που κάνει τα πάντα όπως δείχνουν τα reviews και θα ήθελα κάποια στιγμή να πειραματιστώ με τον 50άρη 0,95 της 7artisans..

  • Nicole VLISSIDI

    Μέλος
    12/12/2021 at 9:28 πμ

    Καλημέρα στην ομάδα

    Εγώ φωτογραφίζω με Fujifilm ξεκίνησα με σώμα XT20 και πριν ένα χρόνο πήρα την XT-3 από

    φακούς έχω 18-55, 10-24 και 50-140 όλοι της Fuji

  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΛΛΑΣ

    Μέλος
    02/01/2022 at 12:33 μμ

    Καταρχάς καλή χρονιά σε όλα τα μέλη και καλώς σας βρήκα.

    Φωτογραφίζω απο το 2003 αποκλειστικά με ψηφιακές μηχανές και όλες ήταν Olympus.

    C-40z

    C-5060z

    E-1

    E-3

    E1-mkii

    Απο φακούς του συστήματος 4/3 έχω τους

    14-54 f/2.8-3.5

    70-300 f/4.0-5.6

    50 f/2

    7-14 f/4

    Απο φακούς του συστήματος m4/3 έχω τους

    12-50 f/3.5-6.3

    60 f/2.8 macro

    Επίσης τώρα τελευταία έχω και ενα drone Dji mini 2 που ασχολούμαι αρκετα.

  • Αλεξανδρος Οθωνος

    Μέλος
    04/01/2022 at 12:59 μμ

    καλησπέρα σε όλη την ομάδα και καλη χρονιά σε όλουσ . Ο εξοπλισμόσ που φωτογραφίζω ειναι μια canon 250d και οι φακοί ενασ canon 50 mm f/1,8 , sigma 17-50 f/2,8 και ενασ tokina 11-20 υπερευρυγωνιοσ φακοσ.

    Στα project που κάνω μου είναι χρήσιμοι ολοι οι φακοί αλλα ο φακόσ που μου έχει φανει πιο χρήσιμοσ σε καθημερινη βάση και μου έχει λύση τα χέρια ειναι ο sigma 17- 50 , τον υπερλατρεύω

  • Ευαγγελία

    Μέλος
    10/01/2022 at 11:50 μμ

    Καλησπέρα. Και εγώ με fuji ξεκίνησα XA3. Πήρα προαγωγή πέρσι σε XT20 (την αγαπώ) με fujinon φακούς 18-55 και 50-230 και έναν 12αρη samyang.

    Πριν λίγες μέρες απέκτησα (δώρο γενεθλίων) μια Nikon Coolpix p1000 και να δω πως θα την συνηθίσω….

  • Stratos Agiani

    Διαχειριστής
    03/02/2022 at 9:40 πμ

    Καλημέρα. Ξεκίνησα πριν απο 12 χρόνια με μια Olympus e-520 και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Στην πορεία ατόνισε το ενδιαφέρον μου για την φωτογραφία (επειδη πλακώσαν οι υποχρεώσεις) και την πούλησα με τους φακούς της. Τώρα που αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον μου (και υπάρχει και χρόνος) πήρα μια Canon M50 με τον κιτ φακό, και προσαρμόζω και με αντάπτορα 2 vintage Ρώσικους φακούς που έχω (manual) μέχρι να δω περίπου τι χρειάζομαι απο σύγχρονους φακούς και σε ποια μήκη.

    Δυστυχώς διαπιστώνω πως μάλλον θέλω καμιά δεκαριά φακούς για να καλύψω όλες μου τις επιθυμίες.

  • George Bobas

    Μέλος
    06/02/2022 at 4:08 μμ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    εγω φωτογραφιζω με cannon7D και με φακοEF-S18-200mm

    βεβαια ειναι παλιος εξοπλισμος ,λιγουρευομαι την cannon rf5 η rf6 με φακο 800mm

    αλλα το κοστος ειναι απαγορευτικο.

    Οσο για αλλους φακους προσπαθησα να βρω κατι για τα δικα μου γουστα,αλλα καθε φορα

    βρισκομαι σε προβλημα τι να διαλεξω,ωσπου τα παραταω.

    Μια φορα νοικιασα ενα sigma 150-600…..xaxaxa εγινα αρσιβαριστας 3κιλα.

    Αντε να φωτογραφισεις πουλι εν πτηση

    ευχαριστω για τη φιλοξενια

  • Παναγιώτης Ελευθερίου

    Μέλος
    05/03/2022 at 10:49 μμ

    Γειά χαρά ομάδα…Ήμουν κάτοχος της Canon eos 80d για 4 χρόνια με φακούς

    Sigma 18-35 1.8

    Canon 50mm

    Canon 18-135 kit

    Τα Χριστούγεννα έκανα την αναβάθμιση σε

    Sony a7iv

    Sigma 24-70 2.8

    Godox fv 150w

    Godox ad200 pro

    Επόμενος φακος που σκέφτομαι είναι tamron 70-180

  • Polly

    Μέλος
    07/03/2022 at 9:54 μμ

    Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα. Φωτογραφίζω με Canon 6d, και με έναν λατρεμένο δεινόσαυρο Canon 600d. Από φακούς χρησιμοποιώ

    Canon 24-85

    Tamron 70-200

    Canon 10-18

    Canon 55-250

    Canon 50

    και σπανιότερα τον κιτ 18-55

    σε φλας speedlight yongnuo 968 με YN622 και studio Hensel

  • Στασινοπουλου Σοφια

    Μέλος
    08/03/2022 at 9:17 πμ

    καλημερα κ απο εμενα κ χρονια πολλα σε ολες τις γυναικες

    το 2004 που ξεκινησα αγορασα μια olympus E-510 με φακους κιτ: 14-42 κ 40-150 την οποια την χρησιμοποιώ ακομα πολλες φορες

    flash olympus :Fl36R

    το 2020 πηρα την nikkon d5300 προσφορα με 2 φακους: 18-55 κ 70-300

    η αληθεια ειναι οτι η olympus με δυσκολεψε πολυ το menu της κ ακομα δεν την ξερω καλα

  • Παναγιωτης

    Μέλος
    11/03/2022 at 4:17 μμ

    Καλησπέρα σας και από εμένα. Ξεκίνησα την ενασχόληση. Ε την φωτογραφία πριν μερικούς μήνες. Εχω στην κατοχή μου μια zenit e και μια canon 80d με τον κιτ 18 55 έναν 50 1.8 και πριν μερικές μέρες πήρα και τον Sigma 18-35 art

  • stratosagiani

    Μέλος
    14/12/2021 at 3:48 μμ

    Εχω ακούσει ότι ο 18-55 f2.8 SIGMA είναι εξαιρετικός! Ελπίζω να τον αποκτήσεις 🙂

  • stratosagiani

    Μέλος
    14/12/2021 at 3:48 μμ

    Ποιά είναι η εμπειρία σου με την Fuji και γιατί την επέλεξες ως Brand? 🙂

  • Nicole VLISSIDI

    Μέλος
    18/12/2021 at 2:43 μμ

    Οταν ξεκίνησα να ασχολούμε με την φωτογραφία, πριν 4 χρόνια, είχα μια παλιά Nikon D90. Ενα χρόνο μετά όταν κατάλαβα ότι θα συνεχίσω με το χόμπι αυτό σε κάποιο κύκλο μαθημάτων που παρακολουθούσα ρώτησα τον καθηγητή μου. Αυτός μου συνέστησε την Fuji. Η εμπειρία μέχρι στιγμής είναι άριστη, ποιότητα κατασκευής, εικόνας, μενού, βάρος και πολύ καλοί φακοί.

  • stratosagiani

    Μέλος
    03/01/2022 at 3:45 μμ

    Αψογα! Και εγώ παλιά φωτογράφιζα με Olympus και είμουν πάρα πολύ ευχαριστημένος 🙂

    Welcome to the family!

  • stratosagiani

    Μέλος
    11/01/2022 at 7:37 πμ

    Γιατί προτιμάς τον Sigma 17-50;

  • stratosagiani

    Μέλος
    11/01/2022 at 7:38 πμ

    Καλορίζικη!

    Περιμένουμε φώτο απο την Nikon με τον Super Zoom Φακό!

  • stratosagiani

    Μέλος
    03/02/2022 at 6:27 μμ

    Ευχαριστούμε για την απάντηση!

    Πως βρίσκετε την Μ50; Πολλοί με ρωτάνε για την απόδοση και τις λειτουργίες της.

    Εντυπώσεις;

  • Stratos Agiani

    Διαχειριστής
    03/02/2022 at 10:14 μμ

    Το σώμα, για τα χρήματα του και την κατηγορία του είναι αρκετά καλό. Χωρίς να έχω ιδιαίτερη εμπειρία απο σύγχρονες mirrorless αυτής της κατηγορίας, διαπιστώνω πως δεν βρίσκω να υπολείπεται σε κάποια λειτουργία, ακόμη και απο ακριβότερα μοντέλα.

    Τραβάω πάντα σε RAW οπότε θεωρώ πως όποια πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα μπορεί να έχει σε χρωματικές αποδόσεις εξανεμίζονται έτσι κι αλλιώς. Τα 24 megapixel θα έλεγα πως είναι καλά για σοβαρή ερασιτεχνική χρήση. Ίσως και για κάποιες πτυχές επαγγελματικής χρήσης (όχι όλες). Τα features που έχει είναι πολλά και είναι σχετικά γρήγορη μηχανή σε αυτή την κατηγορία με 10 fps.

    Αυτό που με περιορίζει είναι ο κιτ φακός με τον οποιο έρχεται. Δεν είναι κακός. Κάθε άλλο. Αλλά είναι πολύ γενικής χρήσης και όχι ιδιαίτερα γρήγορος. Επίσης απο οξύτητα θα έλεγα κάπου άνω του μετρίου, αλλά όχι πολύ άνω. Για κάποιον που θα την πάρει για εντελώς ερασιτεχνική χρήση, είναι υπέροχος ο φακός. Όταν αρχίζεις να ζητάς κάτι παραπάνω όμως (πχ τοπίο στο σούρουπο, ή street photography το βράδυ στην πόλη) που θα πρέπει να ανεβάσεις ISO ή να κάνεις long exposure για να πάρει μέσα το φως που χρειάζεται, τότε φαίνονται οι αδυναμίες της μηχανής αλλά κυρίως σε συνδυασμό με τον φακό. Νομίζω με άλλους φακούς θα μεταμορφωθεί, αλλά ακόμη δεν έχω αποφασίσει προς ποιους θα κινηθώ. Είναι ένα σημείο που θα χρειαστώ κάποιες γνώμες απο το γκρουπ εδώ, για να κάνω την επιλογή.

    Αν με ενοχλεί ένα μειονέκτημα είναι ο χρόνος που κρατάει η μπαταρία. Είναι κυριολεκτικά ελάχιστος. Ούτε 250 κλικ. Αγόρασα όμως άλλες δύο (aftermarket) και με 3 μπαταρίες στο σύνολο είμαι οκ.

    Επίσης με ξενίζει το πολύ μικρό της μέγεθος. Θέλει μια εξοικείωση σε σχέση με DSLR επειδή κρατώντας την θεωρείς πως κρατάς σχεδόν μια compact μηχανή.

    Όλα τα παραπάνω σε σχέση με την φωτογραφία.

    Για το βίντεο, νομίζω πως είναι ίσως η κορυφαία στην κατηγορία της, ακόμη και με τον κιτ φακό, πόσο μάλλον με κάποιον καλό ευρυγώνιο στα 16 ή στα 22mm. Δεν είναι τυχαίο που όλοι οι youtubers την προτιμούν στην κατηγορία χρημάτων της. Είναι όμως κάτι που δεν με ενδιαφέρει σαν χαρακτηριστικό πέρα απο κάποια βασική χρήση σαν βιντεοκάμερα, οπότε δεν θα το εξερευνήσω ιδιαίτερα.

  • Stratos Agiani

    Διαχειριστής
    06/02/2022 at 6:44 μμ

    Καλησπέρα

    αν επιτρέπεται απο που νοίκιασες; Υπάρχει κατάστημα ενοικίασης στην Ελλάδα;

  • George Bobas

    Μέλος
    06/02/2022 at 8:28 μμ

    Καλησπερα Αποστολε

    Δεν γνωριζω εαν μπορεις να νοικιασεις φωτογραφικο εξοπλισμο

    στη Ελλαδα.

    Ζω και εργαζομαι στη Ολλανδια και εδω συνηθιζουν να νοικιαζουν σχεδον

    τα παντα

  • Stratos Agiani

    Διαχειριστής
    06/02/2022 at 8:49 μμ

    A, ok, για το εξωτερικό γνωρίζω πως υπάρχουν. Πολύ καλή περίπτωση για να δεις ποιοι φακοί σου κάνουν. Εδώ στην Ελλάδα συνήθως αγοράζουμε στα ψιλοτυφλά. Αντε στην καλύτερη να έχει κάποιος φίλος, αλλά συνήθως βασιζόμαστε σε βιντεάκια review στο youtube και την πατάμε. Και φυσικά όχι μόνο όσο αφορά τους φακούς, αλλά και τις ίδιες τις μηχανές.

  • stratosagiani

    Μέλος
    08/03/2022 at 9:49 πμ

    Πως σου φάνηκε η αλλαγή;

  • stratosagiani

    Μέλος
    08/03/2022 at 9:50 πμ

    Αγαπημένος φακός;

  • stratosagiani

    Μέλος
    08/03/2022 at 9:50 πμ

    Γενικά οι παλιές Oly δεν έχουν εξαιρετικό μενού. Οι πιο νέες όμως είναι πολύ πιο εύκολες στην χρήση τόσο σαν σώματα όσο και στα μενου τους. Welcome Και Χρόνινα πολλά σε όλες τις γυναίκες και απο εμένα!

  • stratosagiani

    Μέλος
    08/03/2022 at 9:51 πμ

    Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

  • Polly

    Μέλος
    08/03/2022 at 8:55 μμ

    Ο 10-18 θα είναι πάντα στην καρδιά μου, αλλά για πορτραίτο ο πρώτος που πιάνω φυσικά, είναι ο 70 – 200! Και κάνω πολλά πορτραίτα… πάντως, αυτός ο παλιός 24-85 , με έχει εκπλήξει με το μποκέ που χαρίζει. Προφανώς θεωρητικά είναι ελάττωμα, δεν είναι ο πιο sharp, αλλά σήμερα το sharpness το “κλέβεις” στην επεξεργασία..τι να πω; Μήπως ο ταπεινος και πάνφθηνος 50αρηςδεν συνδιάζει συγκλονιστικό μποκέ και οξύτητα;; Θα ήθελα βέβαια έναν 1.4, αλλά δε θα ήταν καθόλου ευέλικτος…

Log in to reply.

Start of Discussion
0 ΑΠΟ 0 replies June 2018
Now