-
Με τι εξοπλισμό φωτογραφίζεις;
Αγαπητά μέλη!
Θα ήθελα να δώ με τι εξοπλισμό φωτογραφίζετε ( μηχανή φακούς φλας αξεσουάρ κλπ )!
Ετσι και θα μας δώσετε ιδέες για νεο εξοπλισμό .
Επιπλέον, αν θέλει κάποιος / κάποια μια γνώμη για ένα φακό ή μηχανή μπορεί να ρωτήσει τον ιδιοκτήττη!
Πείτε μας με μια απάντηση σε αυτό το post.
Κάνω εγώ την αρχή!
- 2 x Sony 6300
- Sony 18-105 f4
- Sony 85mm f1.8
- Sigma 30mm f1.4
- Sony 10-18mm f4
- Sony 16-50 f1.4
- Sony 50mm f1.8
Sorry, there were no replies found.
Log in to reply.